25 Kasım 2015 Çarşamba

ERKEKLER NERESINDEN ZEVK ALIR?

ERKEKLER NERESINDEN ZEVK ALIR-NOKTALARI-TAHRIK ETME YONTEMLERI?

Beyin Kadın için de erkek için de en önemli seks organı beyin. Erkeklerin görsellikten etkilendikleri bir gerçek. Dolayısıyla tahrik edici görüntü, onları sekse hazırlamada en önemli unsur. Görüntünüzün ve duruşunuzun erotik çağrışım taşımasını sağlayarak erkeğinizi seks yapmaya hazır hale getirebilirsiniz. Burun Erkekler seksi kokulardan kolayca tahrik olurlar. Dolayısıyla burun da en önemli zevk noktalarından biri. Heyecanlandığını burnundan hızlı nefes alışlarını takip ederek de anlayabilirsiniz. Erkeğinizin, yüzünüzün ve boynunuzun kokusunu içine çekmesine fırsat vermelisiniz. Dudak Dudakların sıcak teması erkekler için sonsuz bir tahrik gücüne sahiptir. Islak bir öpüşmeye geçmeden önce dudaklarınızı, yanaklarınızı hafifçe dudaklarına değdirip geri çekilme oyunundan daha tahrik edici ne olabilir! Boyun Erkeğinizin boynuna yapacağınız ılık nefes ve ıslak dudaklı temas, onu çıldırtmanızı sağlayabilir. Ensesinden kulak arkalarına doğru dilinizi kullanarak ona müthiş bir haz yaşatabilirsiniz. Aynı zamanda seksi sözcükler de eşlik ederse bu öpücüklere, harika bir sevişme sizi bekliyor demektir! Kulak Kulak, ince ve hassas yapısıyla her tür dokunuşa karşı duyarlıdır. Özellikle kulak memelerine yapacağınız ıslak dudak teması ve hafif ısırıklar, erkeğinizi baştan çıkarmanıza yardımcı olur. Sevişmenin ateşli anlarında ısırıkların şiddetini artırmak da iyi bir seçim! Ayaklar Ayaklar ile cinsel organ sinirleri arasında bağlantı olduğundan, onu tahrik etmeye ayaklardan da başlayabilirsiniz. Kolay gıdıklanan biriyse, ayağının altına değil sadece parmaklarına masaj yapmak iyi sonuç verebilir. Bacaklar Elbette boydan boya tüm bacaklar değil erkeği tahrik eden. Bacak içlerinin cinsel organa yakın olan bölümleri, hafif bir dokunuşla bile erkeği tahrik edip, ereksiyon durumuna geçmesine olanak sağlar. Erkeğinizi kısa sürede seks moduna sokmak için üst bacak içlerine masaj yapmayı akıl ediyorsanız, doğru yoldasınız! Eller Parmak uçları vücudun en hassas bölgelerindendir. Parmak uçlarına kendi parmak uçlarınızla hafifçe dokunarak, avuç içine dairesel haraketlerle masaj yaparak gevşemesini sağlayabilirsiniz. Karın Tahrik olmaya başladığında kan cinsel bölge ve etrafındaki kaslarda toplandığından, karın bölgesine, özellikle göbek çevresine yapacağınız yumuşak masaj, iyi bir sevişme hazırlığı olabilir. Cinsel organ ve testisler Bundan bahsetmesek olmazdı herhalde! Tahrik olmuş bir erkeğin cinsel organı son derece duyarlı ve hassastır. Seks moduna girmiş bir erkeğin testisleri küçülür ve yukarı doğru haraketlenir. Aynı zamanda oldukça duyarlıdır da… Popo Erkekler, özellikle kuyruk sokumu bölgesinin etrafına masaj yapılmasından hoşlanırlar. Çünkü bu bölge cinsel organa bağlı pek çok sinir ucunu içerir. ***
ERKEGI BASTAN CIKARMANIN YOLLARI?

1. En Etkili Koku
Erkeklerin akıllarını başlarından almak için 2 adet koku var : balkabağı ve lavanta. Yani Chicagolu araştırmacıların yapmış olduğu incelemeler bu sonucu veriyor. Bu iki besinin kokusu erkek de cinsel uyarılmaya sebep oluyor ve ilgili kısımlara kan akışını hızlandırıyor.
2. Korkunun Gücü Adına!
Korku ve endişenin erkeklerde cinsel isteği yükselttiği kaydedildi. Erkeklerin korktuğu zamanlarda daha seksi davranmaya eğimli olduğu söyleniyor.
3. Kırmızı Elbise Şart
Yapılan bir araştırmada erkek deneklerden kadınları farklı kıyafetler giydiklerinde puanlamaları isteniyor ve kırmızı kıyafet giyen bayan resimlerinin daha yüksek puanlar aldığı kaydediliyor. Biyologların yapmış olduğu açıklamaya göre ise kadınların yüzlerinin kızarması ovulasyon işaretidir ve erkekler kadınların en doğurgan zamanda olduğunu içgüdüsel olarak anlarlar.
4. Kollar Bacaklardan Daha Seksiymiş
Avustralyalı bilim adamlarının yapmış olduğu araştırmaya göre erkeklerin uzun bacaklardan çok uzun ve şekilli kolları olan bayanları daha seksi gördüğü ortaya çıkarıldı. Uzun kolu olan kadınların kadınların daha ince ve zarif göründüğü kaydedilmiş.
5. Takım İç Çamaşırı Çok Etkili
Erkekler alt-üst takım olan iç çamaşırlarına karşı daha farklı bir ilgi besliyor. Takım iç çamaşırı giymiş bayanların daha zevkli ve seksi olduğunu düşünüyorlar.
6. Kıvrımlı Hatlar
İnce olmak her bayanın vazgeçilmez isteğidir. Fakat erkekler çok fazla ince vücudu beğenmiyor. Kıvrımlı hatları ve özelliklede kalçaları daha seksi buluyor. Uzmanların yapmış olduğu araştırmalara göre kıvrımlı kalçalar bedendeki omega-3 yağ asidinin doğru oranda bulunduğunu gösteriyor. Bu yağ asitleri ise hamilelik zamanında fetüsün beyin gelişimi için fazlaca mühim. Erkeklerin kıvrımlı hatları bulunan bayanlardan hoşlanmalarının içgüdüsel olarak daha fazla doğurgan bayanları seçmeye meyilli olmalarından kaynaklandığı düşünülüyor.
7. Etrafında Dolaşın
Avcı bir ruh yapısına sahip olsalar da erkekler devamlı göz kontağı yaşamaktan ve hoşlandıkları kadını çevrelerinde görmekten tahrik oluyorlar.
8. Benzer Yüz Hatları Çekici Geliyor
Her erkeğin düşlerinde bir kadın figürü kesinlikle vardır. Fakat yapılan araştırmalar ve bir kısım teorilere göre erkekler kendilerine benzeyen fiziksel ve ruhsal niteliklere sahip bayanları daha çekici buluyor. Bunun sebebi olarak da güvende hissetme gereksinimi gösteriliyor.
9. Kahkahalar İşe Yarıyor
Sevimli gülümsemeler erkeğe mutlaka tatlı gelebilir fakat kahkaha kesinlikle baştan çıkarıcı bir etkiye sahiptir. Yüksek sesle atılan kahkahalar erkekleri tahrik ediyor. Kahkahaların erkeklere yapılan seks sırasında çıkarılan inlemeleri çağrıştırdığı düşünülüyor.
10. Seks Oyuncakları Çekici Geliyor
Bayanlar oyuncakları kendilerine saklama meyilindedir. Bunları gizli tutmak gerektiğine inanırlar. Fakat erkeklerin bu şekil oyunları gördüğü zaman eşlerini daha seksi buldukları söylenmektedir.

Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen: baran , 10.06.2015, 15:41:
Bir kızın inlemesi yeterli çosuyorum zaten 
Yorumu gönderen: ebru, 11.03.2015, 15:54:
 merak ettim dogrusu
Yorumu gönderen: alp, 17.12.2014, 23:53:
Bence bir erkegi bastan cıkarmanın tek yolu erkegin kızı istemesiyle ilgili biseydir lutfen arkadaslar bu tur sacma konusmlar yapmayın erkek eger bir kadını istiyor ve seviyorsa zaten o bu filmin en basında kendni belli eder...
Yorumu gönderen: ayşe, 14.01.2014, 04:46:
Çok saçma şeyler
Yorumu gönderen: seray, 19.12.2013, 13:16:
slm
Yorumu gönderen: Hülya, 21.08.2013, 10:54:
Hepsini uyguladım erkeğe öyle bir zevk aldırıyorum ki kendinden geçiyor beni sanki içine almış gibi hissediyorum. Seks cook güzel birşey her gece yapmak lazım:)
Yorumu gönderen: Sanane, 02.02.2013, 18:43:
Sevgilimin penisine oturup ziplayinca cildiriyor. Bu yazanlar cok dogru ayrica islak opusmelerde direk ereksiyon. Birde penisin basini yalayinca adeta azgin erkegimmm oluyor. Onunda sizin u noktanizi yalamasini isteyin ciglik atip inleyince fena sekilde aziyorrrr
Yorumu gönderen: Zeyn, 29.11.2012, 22:55:
Bu taktikler yeni evliler,nişanlılar,sevgililer için değil bence erkeğinin şeyle arası olmayan bayanlar için yani benim için asıl ben uygulayacağım sonuç alırsam yazarım
Yorumu gönderen: buse, 28.11.2012, 10:44:
bütün erkeklr köpek gibi 
Yorumu gönderen: ., 13.11.2012, 16:41:
:)
Yorumu gönderen: melısa, 15.07.2012, 00:33:
bende ugulayım nasıl olcak bklım 
Yorumu gönderen: jsmn, 12.07.2012, 02:50:
bence bunları yapmak için yazılara gerek yoktur eğer istiyorsanız erkeğinizi baştan çıkarmak zaten bunları akıl etmek kolay olur... yeterki iste:))
Yorumu gönderen: elif, 20.06.2012, 12:42:
çok şerefsizce
Yorumu gönderen: burcu, 12.06.2012, 16:27:
hepsini uygulayacagım tesekkürler  
Yorumu gönderen: müthiş, 08.06.2012, 14:23:
harikaa... ! nişanlıma uygulamak için sabırsızlaıyorum. en ufak yeter onu azdırrmaya 

Hiç yorum yok: