4 Eylül 2014 Perşembe

YORGUNLUGA IYI GELEN BESINLER?

YORGUNLUGA IYI GELEN BESINLER?

İş hayatından, ev işlerinde, çocuk bakmaktan, gezmekten, sabaha kadar ekrana kitlenmekten… Kısacası birçok şeyden yorulanlar için mükemmel önerilerimiz var. 

Yoğun tempoda çalışmak bir süre sonra aşırı şekilde beden yorgunluğu çekmemize neden olduğundan dolayı sizlere bu makalemizde yorgunluğa iyi gelen beslenme şekilleri hakkında bilgi vermek istiyoruz.

Dermansızlığın yok edilmesi maksadıyla yapmamız ihtiyaç duyulan oldukça fazlaca şey varken, bu metotlar içerisinde en sıhhatli ve en müessir olanı ise, yeme içme düzeninde yapılacak bir dizi farklılaşmalardır. Oldukça çok sıhhat sorunlarının ve rahatsızlıkların meydana gelmesinde yanlış ve sağlıksız yeme içme sebep oluyorsa, bu problemlerin üstesinden gelmekte sıhhatli ve dengelenmiş beslenmek yardımıyla oluyor. Dermansızlığın ortadan kaldırılmasında de yeme içme alışmışlığında yapacağımız değişiklikler büyük öneme muktedirdir.

Dermansızlığa iyi gelen besinler listesinin başlangıcında yüksek potasyum içeren muz bulunmaktadır. Saadet hormonu olan seratonin hormonu da salgılayan muz dermansızlığa birebir. Muz kadar müessir olan bir başka bitkinlik giderici yemek ise, mantardır. Protein deposu olan ve muz benzer biçimde serotonin hormonu salgılayan mantarın birlikte, koyu yeşil yapraklı sebzelerde dermansızlığa birebir.

Varlıklı lif içinde ne olduğu, yüksek miktarda b vitamini içermesi sebebiyle tam tahıllı mamuller; e vitamini, lif, magnezyum ve potasyum açısından zenginliği ile kuruyemişler; vitamin, mineral, sıhhatli yağ asitleri ile avakado; kefir ve su dermansızlığa iyi gelen yeme içme tavsiyeleri içerisinde bulunmaktadır. Bu yiyecekler tertipli tüketilirse bitkinlik hissiyatı fazlaca sık yaşanmaz veya bitkinlik hemen bu yemeklere ağırlık verilirse, kısa müddette gövde dermansızlığını üstünden atacaktır.

Şimdi bu dediklerimiz sayesinde yorgunluğunuzu olduğunuz yere bırakacak, oradan uzaklaşacaksınız!

Hazır mısınız?

Anason

Kaynar sütün içine bir damla atılırsa vücut ağrılarını giderir.

10 gr tere tohumu, 10 gr anason balla karıştırılır ve macun yapılır. Bu karışım günde 3 defa da yenir. Direnç verir.

Adale ağrıları için 300 gr suda, 30 gr anason kaynatılır. Bu sudan günde birkaç günde birkaç bardak içilir. Adaleler anason yağı ile ovulur

Beyin yorgunluğu ve sinir krizleri için 250 gr bala, 5-10 gr dövülmüş anason katılır ve karıştırılır.Bundan 2 kaşık yenir

Armut
Hastalıklara karşı vücudun direncini arttırır.

Zihinsel yorgunluğu ortadan kaldırır ve sinirleri yatıştırır.

Kuşburnu
Vücuda canlandırıcı etki yapar.

Vitamin ve minareler bakımından oldukça zengin olan kuşburnunun, insan sağlığına zararlı hiçbir pestisit ve ağır metal içermemesi önemi daha da artırıyor.

Bakla
Çiçekleri toplanıp gölgede kurutulduktan sonra kapalı kutularda saklanır. Çay gibi haşlanıp içilirse vücuttaki zehirleri atar, idrar söktürür.

Ballıbaba

Tükürüğü çoğaltıcı özelliğe de sahiptir. İlkbaharda içilecek ballı baba çayı kanı temizler, vücuda rahatlık verir.

Civan perçemi
Vücudu kuvvetlendirir.

Huş ağacı
Yapraklarından yapılan çay, vücut yağlarına karşı etkilidir.

Kanarya otu
Bol miktarda vitamin ve mineral içerir. Salata yapılarak bol miktarda yenildiğinde vücuda zindelik verir.

Kantaron
Ateşli ve uzun hastalıklarda vücudu zayıf düşenler için kuvvetlendirici etkisi vardır. 
Etiket:
halsizlik, yorgunluk, sağlık, stres, psikiyatrist, psikolog, şeker hastalığı, iş hayatı, başağrısı, anemi, uyku bozukluğu, kan hastalıkları, omurga hastalıkları, uyku hali, kasılma, kronik enfeksiyon, sırt ağrıları, kas hastalıkları, iş stresi, kalp damar hastalıkları, düzensiz uyku, stresin etkileri, kronik yorgunluğun nedenleri, yoğun iş temposu, stresli iş yaşamı, kronik yorgunluk sendromu, geçmeyen yorgunluk, akut yorgunluk, mevsimsel nedenler, fibromiyalji, eklem ağrıları

Hiç yorum yok: